Forum 42 DH im. Bohaterw Wiey Spadochronowej Strona Gwna 42 DH im. Bohaterw Wiey Spadochronowej

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ja teraz się nie martwię, mam chociaż po części na opł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 42 DH im. Bohaterw Wiey Spadochronowej Strona Gwna -> ZIMOWISKO 42DH 2008
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Dinozaur



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Skd: Finland

PostWysany: ro 3:23, 09 Kwi 2014    Temat postu: Ja teraz się nie martwię, mam chociaż po części na opł

-rozmaz niezbyt czytelny z powodu licznych komorek zapalnych
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej, a jak zamierzasz te studia oplacic? Ja w sumie teraz wreszcie jestem zadowolona, wiadomo, blizna jest nadal, ale o wiele ciensza i nie taka sina.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fryzjerka bardzo dokładna, konkretna chociaż spokojna i powściągliwa na początku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sama dieta.

dodam ze mam juz 20 lat. [link widoczny dla zalogowanych] Jeżeli się postarasz może jeszcze uda się odzyskać przyjaciółkę.
Dzien kobitek jak wszystkim wiadomo. Podziwiam wszystkich wytrwalych.I uszy do gory. są inni co się nawet po ciemku odnajdą Chciałam zrobić mały lifting ale mi odmówił. Razem ze mna na sali lezala taka mloda dziewczyna tez po operacji biustu u dra Bromy i tez do dzis jest zadowolona - mnostwo osob jest zadowolonych, wiec jedyne co moge Ci powiedziec to to ze moze to tez zalezy od organizmu i budowy... [link widoczny dla zalogowanych]
wiadomoze to nie eliksir ale jak ktora pobudliwa seksualnie to chyba musi i je łykac jak dropsy i mowi ze to dobre bo skuteczne Tak , wiec nie moge na ten lek narzekac , jednak lekarz prowadzacy powinien miec specjalizację z endokrynologii, a kuracje prowadzić z głową. juz sama nie wiem...myslalam ze separacja bedzie szybsza...ale okazalo sie ze nie koniecznie.... Nie polecam Orinexu lub nasen ...ja po tym spie i to dobrze nie wybudzam sie w nocy ani bardzo wczesnie rano ale za to nim zasne to gdam takie bzduryyyyyyy .Najgorsze ze tego nie pamietam.Rano sie budze ,dobrze czuje ale moj partner opowiada o czym zesmy przed snem gawedzili.Jest mi wstyd i nie podejzewała bym siebie nigdy o takie rzeczy.Moze ktos reaguj inaczej ? Nie zmrużyłam dziś oka.. Aktualnie mam w udzie gwóźdź śródszpikowy . bardzo dziękuje.jak sie moge zrewanżować?
[link widoczny dla zalogowanych]
Później gotowanie, sprzątanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ups
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Włosy są super, rewelacyjnie się układają..
[link widoczny dla zalogowanych]
- spacer z dzieckiem codziennie 4.Przeciązenie nadgarstka spowodowane wykonywaną praca bądz aktywnością fizyczną - ciągłe ruchy skrętne, stale utrzymywane zgięcie grzbietowe podczas wykonywania pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodziłam do niej od kilku lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
607246941
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ceny chyba zależą od miasta, nie wiem, ale w Warszawie odpowiedź na uwagi to koszt dwóch tysięcy, gdzieś czytałam w sumie na tym forum, że skarga to też taki koszt. [link widoczny dla zalogowanych] Tylko naturalny susz ziołowy.
Powiedział, że organizm musi się przyzwyczaić. Erratum in: Betadine czy Polseptol. Jeszcze jedo pytanko.. jakieś pół roku temu pofarbowałam moje wlosy w kolorze ciemny blond na rudo. [link widoczny dla zalogowanych]
i wode. ktora mam dostac za jakies 4 dni... Witajcie -proszę - podpowiedzcie - jeżeli żona odchodzi po 23 latach małżeństwa ze wspólnej sypialni - bez konkretnych powodow- mieszka osobno - trwa to już ponad 1.5 roku -/z dnia na dzień mnie znienawidzila/ prawdopodobnie - to albo jakaś choroba psychiczna - lub - co bardziej prawdopodobne wplyw sekty - lub poprostu psychomanipulacji z czyjejś strony - kompletnie nie portafie się z nia dogadać - .... I ja tez mam spory biust i nie chciałabym go zgubić gdzies po drodze ;P ROBILA MNIE I W TYM SAMYM CZASIE DRUGA PANIA. A czy przekaz informacji z sądu odbywa sie tylko na zasadzie listowniej czy mozna cos dowiedziec sie w kancelarii sadu? witam dziewczyny!
Silikony, silikony, silikony.
aha facet moze nas tym zarazić?
spodnie najlpeije w orginalnych sklepach-
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomijajc juz zachowanie, typu ostre zwracanie pracownikom uwagi kobieta chyba nie widziala co robi z moimi wlosami.
[link widoczny dla zalogowanych]
tatiana mnie się nie chce jeść, na razie nie, zobaczymy Jeżeli czytałaś ten topic to wiesz co opisywałam, do jakich paranoi można dojść.
Ponieważ wtedy jeszcze nie było USG dopochwowego, a lekarze chyba jeszcze mniej wiedzieli niż teraz, byłam diagnozowana dosłownie na wszystko od wyrostka począwszy, poprzez kamicę nerkową, na nerwicy kończąc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to ma jakieś znaczenie? [link widoczny dla zalogowanych] Jak dla mnie to czysty snobizm kupować zwykłe trampki za tyle kasy, skoro można kupić za 20 (noszę już 3 rok;dd), co nie znaczy, że conversów nie posiadam
Jeszcze nie wszystko rozumiem,ale dogaduje sie dobrze.Dlatego nie stresuj sie jezykiem,jak pojdziesz na studia w mig nauczysz sie jezyka. Ja właśnie poszukuje salonu w którym doprowadzą moje włosy do stanu przynajmniej dobrego, bo po wypróbowywaniu różnych fryzjerów farb i środków mam na głowie snop siana, po prostu koszmar. pozdrawiam to moge jeść cały czas, coś po tej operacji mam wiekszy apetyt. Brązowy nie za ciężki? [link widoczny dla zalogowanych]
witam. CAmeron jest po prostu straszna, syf na syfie, te żabie usta, przylizane 3 włoski na krzyż, gdzie tu uroda? Witam prosze o wytlumaczenie cwiczenia 5?? Czekam na odpowiedź. masz racje, widok lodówki wypełnionej pysznościami jest przerażający Przez półtora roku miałam długie blond tlenione włosy,znudziły mi się stwierdziłam, ze czas na zmiane pofarbowałam na ciemny brąz gdy ten zaczoł mi sie po miesiącu spłukiwać, siegnełam po czarną farbe Palett XXL głębia czerni wyglądam paskudnie w tej chwili.kolor jest paskudny a ja marze o powrocie do blondu i nie wiem co mam zrobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A więc tylko tak sobie wzdychałam, wzdychałam i biegałam do Kościoła , ale wiecie cooo to było mimo wszystko PIĘKNE Fatalne zauroczenie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wytapia tłuszczyk i dobre na kręgosłup.
[link widoczny dla zalogowanych]
pełnych miłości
[link widoczny dla zalogowanych]
dzięki za pomoc ale to niestety nie jest piosenka Queen więc szukam dalej jak by ktoś wiedział co to za utwór dajcie znać...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hejka
Ja już od rana latam jak skowronek mam dziś sporo do zrobienia, wpadłam tylko się przywitać i wychodzę
[link widoczny dla zalogowanych]

marillion-warm weet circles [link widoczny dla zalogowanych] Wczoraj poszłam do dentysty chirurga tak sobie z biegu.
Ale w ciagu ostatnich tygodni widuje je co drugi dzien Neutral i zauwazylem, ze wszystkie wygladaja tak samo, roznia sie tylko wielkoscia. Ja mam 15 lat i nr buta 36. ma przodo czy tyłozgięcie. puchar weźmie mroczek bo wszystkie panny (fanki m jak mjilosc) sikają na jego widok i wysyłają esy jak glupie Dziewczyny podaje swoje GG 8091795 jak bedziecie miały ochote to zawsze mozemy pogadac [link widoczny dla zalogowanych]
W rozmaitych klinikach Szwecji i Niemiec stosuje się głodówkę praktycznie we wszystkich przypadkach chorób zwyrodnieniowych, począwszy od otyłości, poprzez artretyzm i miażdżycę naczyń na alergii, egzemie i zaburzeniach trawienia kończąc. No, i własnie to jest poród w prywatnej klinice, skąd wychodzisz jak kobieta a nie jak duch ciemności po opuszczeniu państwowego szpitala. na 1 stronie masz opis szukam koleżanki lub przyjaciółki ze zachodniej części polski.szukam też ludzi emo ale ja niejestem emo piszci na mój email [link widoczny dla zalogowanych] efekt za kazdym razem super, naczynka schowane, po przebarwieniach nie ma sladu, skora rozjasniona.naprawde polecam tylko poszukajnie gabinetow z nizszymi cenami, bo niektorzy przeginaja- 1000zl za zabieg a 99 to jest roznica. Ja poszlam tak przygotowana i dostalam prace o ktorej bym nawet nie marzyla, kase tez wieksza, niz chcialam. Ah, no to może ja w złym miejscu jestem, bo typowa bulimia to nie była - tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie jak bylam na delegacji to ceny podobne do Irlandii.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ważę 48 - 52 kg.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 42 DH im. Bohaterw Wiey Spadochronowej Strona Gwna -> ZIMOWISKO 42DH 2008 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin